Tisdag 1.12

Hej, förlåt att jag inte har uppdaterat i bloggen på flera dagar! men jag kan förklara varför!

Jag har varit med min pojkvänn,fixat julpynt och lite sånt. Men nu ska jag verkligen styra upp b loggen igen och nu ska jag blogga minst 1 gång per dag.

Jag kommer ha en liten julkalender varje dag nu till jul.
Varje dag kommer ni få ett roligt skämt eller ett roligt klipp eller bild, ja ni fattar.

Hoppas ni kommer uppskatta det och att det blir lyckat. ;D


Förlovade mig med min älskling i lördags, 28/11 ringarna kommer på torsdag och det känns jätteroligt.
Vi älskar verkligen varandra.

Har fixat vista på datorn, har en sidebar med en blomma som man ska vattna och då växer den, det suger .. den kan inte ruttna :S besviken...

villken är din bästa julkalender?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0