Fredag 20.11

Idag vaknade jag och hade snygga tänder!


Sen efter ett tag på skolan drg jag förbi till tandläkaren och resultatet vart såhär:


Ganska nice, 3 cm långa rötter hade båda tänderna så har djupa hål nu.. har varit domnad i läppen hela dagen.

Jag och olli åkte på stan och tittade på ringar och stannade och tog en latte, kännde inte muggen med underläppen så va tvungen att dricka min latte med sugrör! haha endå sölade jag och olli fick komma och rädda mig med servetter :)

Fick min nya jacka idag! jag är jättenöjd!
This is it:



Ser lite olika ut i olika ljus med den är lila! jätte söt tkr jag själv, lite fult nu när den inte är använd för den har pressveck på armarna och ser lite stel ut.

Ska ha en jätterolig fredagkväll nu!





Kommentarer
Postat av: Anonym

oh snygg jacka! =)

2009-11-21 @ 01:10:31
URL: http://sitterpåglovet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0