Lördag 14.11

Hej igen, nu har jag gjort följande:
Beställt en lila jacka, som är en "kort kappa" med stor krage och stora knappar, riktigt snygg. (har ingen bild)

Gjort chokladpudding (tängte baka med orkade inte och hittade chokladpuddingspulver i ett skåt och gjorde det för det går snabbt och det är gott)

Instalerat ShaunWhite snowboarding spelet på datorn, spelet är tängt att man ska spela med dosa så det är drygt med tangentbordet.. måste serriöst skaffa en dosa nån som vet vart man köper en sån och priset?

Ja, det är typ det jag har gjort..
Nu sitter jag i mitt rum bara och gör inget speciellt faktiskt, familjen är på konser och ja.. bara för att jag inte är där ska jag typ få en trisslott av mamma..

Hoppas jag vinner en miljon

Ska se om vi har någon bra film som jag kan se, hål i väggen är inte så roligt som det är "tänkt" att vara..


Jag har kommit på en sak gällande domhära olika "bra för magen" drickorna..
Om man som jag är laktosintolerant kan man inte dricka dom eftersom alla innehåller mjölk. Alltså kan vi inte få en "balanserad" vardag som dom säger att man ska få om man dricker dom. Tänk om jag (eller någon annan som inte tål mjölk) skulle bli sugna och villja dricka en sån.. Dagen kommer inte att vara balanserad och bra, den kommer bli ett helvete och ja tänk själv.. är det kul?

Nä nu ska jag dra till dvdhyllan och kika om jag hittar nått.


Kommentarer
Postat av: MAJAJ

Bra tänkt där om magen flecilia!

2009-11-15 @ 00:44:50
URL: http://majagron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0