Måndag 23.11

Idag fick jag ett brev


HEHE JAG KANSKE BLIR MILITÄR, jag undrar bara.. kommer ni lita på mig om jag ska skydda sverige i krig?
kanske, hoppas jag..

Hittade några jättejättejättejättesuperdupersnygga skor idag när jag var på stan med bönan!! DOM MÅSTE JAG BARA HAAA!

har ingen bild men kanske får dom av mamma så då kan jag lägga upp :)

Har tränat inför matteprovet idag, och badat don.

Jag och olli hade en paltätar tävling idag på skolan, men båda åt 2 så det vart oavgjort denhär gången. Nästa gång ska jag vinna! jag ska träna upp min mage så att jag orkar mer. men jag vet inte hur! det är svårt när man är proppmätt att äta mer. det går ju fan inte, möjligen går det bra för dom som är överviktiga och äter hela tiden.. men jag tror inte att dom någonsin kan bli mätta.

UGH!

läsre mig ett ord på engelskan idag urrr betyder öööh, ellr va det va haha!

Nu väntar jag på lördagen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0