Onsdag 18.11

idag har vi målat hela dagen på skolan, eller vi såg film och fikade också. Det gillade jag väldigt mkt!

Nu sitter jag och äter en macka med julost på och dricker glögg!kan det bli mysigare?
Eh, ja faktiskt...
men endå, det är mysigt!

Jag vill berätta för er alla hur mycket jag hatar spetsiga naglar, jag är lite "nagelbög" jag älskar naglar och att göra dom fina, men när vissa personer försöker göra sina naglar snygga och misslyckas fattar jag inte vad som är felet i deras huven :S

Här är några alternativ på fula naglar som ska vara "snygga"


Jag säger inte att motiven var fula men själva formen på nageln gör att man vill spy och spotta på den, men först bryta av den!

Men det finns ju endå människor som anser dethär vara "sexigt"
MEN PÅ MIN NAGELSHOP KOMMER JAG FÖRBJUDA DET!

ingen kommer någonsin få göra spetsiga naglar hos mig, aldrig! ALDRIG!

nu ska jag mysa vidare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0