Onsdag 4.11

Asså, jag är så himla sugen på ben och jerry nu.

Saker jag vill och typ måste göra ikväll:

1. äta ben och jerry
2. fixa min mp3
3. prata med någon
4. vattna donatello och Z-ro's blommor
5. föra över alla saker från min dator till hårddisken
6. försöka få bort alla jävla virus

Jag hoppas jag klarar allt detdär men jag känner att jag verkligen MÅSTE!

Jag ska börja med mp3n iaf.. eftersom den lär ta längst tid och jag orkar inte sitta uppe vid 4på natten och fixa den.

Jag hade tängt att lägga upp en film på mina bäbisar, det hade jag skrivit i ett tidigare inlägg. Men min kamera är ju så sämst så det går inte att spela upp klippen i windows movie maker så kan inte ta bort ljudet.. jag vill inte att ni ska lyssna på när jag mamma och älskling snackar massa skit haha! ska se om det går att ordna på nått sätt.

Här är iallafall en bild på dom (innan jag filmade)


Donatello pussade z-ro haha men de va en stund efter jag tog bilden.
PUSSBAAH!

När donatello blir likastor som z-ro kommer dom kunna få ungar, men det är 10 år kvar innan han kommer in i puberteten så hehe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0