Söndag 15.11

Idag har jag varit på kalas, min lille kusin fyllde 8år så vi åt tårta och massor av godsaker där.
Jag har också övningskört och det gick jättebra trots regnet och den dåliga sikten.

Skulle ju få en trisslott av mamma igår men fick den idag istället eftersom hon inte orkade cykla i snö igårkväll.
Jag vann 25:- och såklart var jag tvungen att ta en ny lott. och jag VANN inget..

Startade telen nu, eftersom den varit död och legat på laddning hela dagen. Så nu är jag kontaktbar igen ;) ahah..

Jag har inte såm mycket mer att säga idag, mer än att ni borde kika in på några av mina vänners bloggar också om ni endå sitter och läser ;)

majagron.blogg.se
sittingonthefloor.blogg.se

Här är iallafall en beskrivning på hur man tvättar händerna, följ beskrivningen noga så att ni inte råkar ut för svininfluensan!



Ni kanske kan läsa texten men den e lite liten..

Nä nu är det dax för telefonsnackande och mysa under en filt med tända ljus och titta på regnet utanför :)





Kommentarer
Postat av: Madicken

Haha där gav du mig ett asgarv ;)

2009-11-15 @ 20:02:25
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: Anonym

men du var försiktig med tända ljus under filten :/ lät lite brandfarligt dedär

2009-11-16 @ 17:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0