Tisdag 24.11

Här är en cool sak:

FACEBOOKTRICKET: "Tryck Upp, Upp, Ner, Ner, Vänster, Höger, Vänster, Höger, B,A, Enter, Upp, Ner. Och så kommer det komma magiska ringar! för att få bort dom så logga ut eller uppdatera sidan. DET KOMMER ATT FUNKA och om det gör det så kopiera detta och dela den med andra.(hah det funka , as kul , ringar på rad kom upp prova, du förlorar inget på de:)

Någon på min facebook hade lagt upp den här "koden" och jag provade..
Det var inte as kul och fattar faktiskt inte vad det roliga var, kanske att skriva in en kod.

jag kan tydligen inte lägga in bilder i bloggen idag, det blir något konstigt när jag ska göradet..
Men vart man än klickar på facebook glittrar det och kommer dryga cirklar, det är inget roligt fuskt iaf.

Munnen börjar läka, känns skönt. Däremot blir vädret bara sämmre och sämmre jag vill att det ska snöa snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0