Torsdag 12.11

Idag vaknade jag och var jättepigg! Det kännes skönt eftersom jag skulle på stan.
Jag och Julia tog en promenad till stan med hennes hund sen gick vi runt och tittade på olika kläder där.
Vi träffade olli och ice baby också! Dom satt och fikade på ett cafe i stan så vi gled in och tog en latte med dom.
Jag köpe också en jättegod kladdkaka bit! MMH!
Jag rekomenderar alla att köpa en likadan!

Nu sitter jag hemma och fryser lite, jag är jättesötsugen även fast vi fikade idag. Jag funderar faktiskt på att baka något, och jag bakar aldrig. Men det kanske måste bli ändring på det. :P

Köpte en solo igår, det var massor av spännande läsning i dethär nummret tycker jag. :)

Nu ska jag kila ner till köket och se om vi har några ingrediener som jag kan baka nått av!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0