Torsdag 19.11

Idag hade vi en jättelång och jobbigt dag i skolan, jag fick jätteont i huvudet och ville bara dö.
När jag kom hem hjälpte mamma mig med att sotrtera olika papper till jobbet och sen städade jag mitt rum. Jag kopplade ochså ihop min laptop med min stora skärm så jag sitter du och skriver på den och det är så mkt skönade!



Om ni fattar så kan man dra över saker mellan dom och det är välldigt skönt! :)

Jag och min pojkvänn har en liten sak på g, men jag berättar det om en vecka! eftersom vi har fixat det på riktigt då!

jag är jättetrött funderar åp att lägga mig på en spikmatta.
Spikmattor är ju ochkså årets julklapp... men jag tänker såhär, vemfan har inte en spikmatta redan? Vi köpte iallafall våran typ för ett år sen eller nått

Synd om man köper en till någon som redan har en (och kanske 98% har en....) kul julklapp eller? naah..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0