Torsdag 26.11

Idag har skolan segat på som vanligt, min pojke spelar internet poker, jag vill börja med det.
Problemet är bara att jag spelat poker 2 gånger i mitt liv! hahaha

Internetpoker = massa pengar


därför vill jag börja! :D

Jag har sagt upp mig från jobbet som jag kanske har sagt och det är otroligt skönt, fast jag jobade en ynka dag höll jag på att dö. Letar fortfarande ett som kan ersätta, tips?


Jag har inget kul att säga idag utom att det finns jävligt fula piercingar :O
här är några exempel, 3 om jag ska vara exakt:



Överdriven





obehaglig





han borde kvävas?

Fattar bara inte vad folk tycker är snyggt med dethär,
små är ju snyggt men inte sånnahäääär! :O


läste i tidningen att några tjejer kastat bajs på bilar på mariedal eller vart det va, haha vidriga brudar! UGH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0