Fredag 23.10

Lov idag! världens skönaste juuu! men det regnar, och snöar och är kallt.
Jag har cyklat runt hela stan för att hitta ett djursjukhus men alla e låsta :(
Ringde idag men ingen svarar... Hur ska man göra om man behöver ta ett djur till ett sjukhus då?....

Idag kommer mina kläder hit, oj oj oj, jag längtar såå mkt!
jag ska också städa lite.

Kunde inte skriva igår för att internet var konstigt :(

Här är ett random klipp, hoppas ni får de så kul, en sånhär dag behöver man något kul :)



Kommentarer
Postat av: Jennie

sv: haha tack, tykk jag oxå va de roligaste ;)

2009-10-24 @ 11:25:48
URL: http://skumgodis.blogg.se/
Postat av: KIM!

hahahahahhahahaha. älskar den där hej filmen !

2009-10-27 @ 23:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0