Lördag 17.10

Nu sitter jag hemma och lyssnar på musik, har målat mina naglar annorlunda. Jag tog steget till en pastell manikyr.
Berätta vad ni tycker, så här ser d ut:



Jag sitter här vid datorn och läser om sköldpaddor, hade tängt köpa en flicka till lilla donatello men tydligen så måste man ha 4 tjejer till en kille.... det känns såå jobbigt eftersom en går på 3k
Jag vägde don idag också, har har gått ner 20g. Måste ge han massor av mat nu!!

Fick hallonsoda och ostkrokar!!!

Jag kom på efteråt att skålen och glaset matchade det som va i HAHA :)

Nu ska jag se film typ.




Kommentarer
Postat av: Ida

tjusiga naglar felli!

2009-10-18 @ 13:56:29
URL: http://idapson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0