Lördag 3.10

Jag är sjuk idag, 39graders feber, sämst, hade ju fixat mig så jag skulle kunna åka till stan med Daniella.
sitter här med värmedyna på benen, 1 klänning, en stickad tröja, en stor luvtröjja, halsduk, tjocka strumpbyxor och tjocksockar. JAG FRYSER! drack nyss te ur min as söta lilla gris mugg som jag fick av thilde för typ 10 år sen :)

Sötmuggen!

Min outfit:


Fy fan vad jag hatar att vara sjuk, men nu bara för att jag är det så borde jag få ben&jerry av mamma..
Jag brukar få glass när jag är sjuk.

Fyyy,

Jag har åxå byggt ihop donatellos vinterbur!
den är liten men den är bara till dör att han ska dvala i den, men enda sen klockan 10 när jag byggde den och la ner han så har han legat och grävt och grävt :)



Där nere under höet är han och gräver, mu ska jag lägga mig och värma mig. Jag fryser som fan... skulle inte bli förvånad om det kom rök ur min mun snart på grund av kyla! :(

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0