Måndag 12.10

Tandläkarbesöket gick bra, vart färdig där efter 10 min! :)

Jag var nyss på hår modells uttagning, det gick åt helvete. Det var en tant med as fula akrylnaglar (såg ut som en 5åring hade gjort dom) som bedömde oss som var där. Hon tyckte att jag hade gult hår, jag ba... Som att jag inte vet det jag håller ju på att blondera det nu. Sen tittade hon inte på mig. HON SKA FAN INTE SÄGA NÅTT OM MITT HÅR NÄR HON HAR SÅ JÄVLA FULA NAGLAR SJÄLV!



Lite gult, okej mycket. MEN JAG HAR OCH GÖR ENDÅ SNYGGARE NAGLAR EN VAD HON HADE!!!
jag ska bruta av hennes när jag ser hon. dålig stil.
Hon kunde ju ha färgar mitt hår om de va så gult. MEN NEJ, hon gick runt och kaxade med sina fula naglar. FY!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0