Måndag 19.10

Idag gick jag på stan med bönan jättelänge, hittade ingenstans den där saken jag letade. En ljudadapter till lg ks360 FINNS INGENSTANS!!! tydligen, som dom sa på alla affärer i stan "lg's tillbehör är sällsynta och svåra att få tag i" skitmärke säger jag då. Ett stort märke som dom ska vell endå vara tillgängligt för användarna? Dom borde fixat så att det var lätt att få tag i tillbehören eftersom endå väldigt många använder deras mobiler.

Måste man söka ihjäl sig på google för att hitta nått man behöver, har fan suttit i typ 1 timme och letat nu och tillslut hittade jag en på en random hemsida som jag aldrg hört om förut. SÄMST LG, styr upp detdär tycler jag allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0