Måndag 5.10

Ja, Tågräls i hela munnen. Men man kan ju låssas att det är en grill.

Jag kan hoppas att det kommer se ut såhär:


Men förmodligen kommer det bli såhär:


Tandställning uppe och nere ska jag få! YEEY u can call me ugly betty.
På måndag ska jag tillbaka dit och då ska dom rönka mina tänder och se ifall dom ska dra ut någa tänder i underkäken, känns jobbigt. Jag har dragit bort 4 tänder där uppe för nått år sen och därför behöver dom dra ut tänder nere för att det ska bli jämt.

Men jag kommer bli as snygg efteråt hoppas jag
kanske :



Köpte en ben och jerry caramel chew chew på ica berghem innan jag for hem från sjukhuset. Längtar tills lite senare ikv när jag ska chewa på den.

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Leia

Ja, det blir ju bra efteråt. :P

2009-10-05 @ 17:21:13
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Sofia - My life story

Tävling på bloggen, var med! (:

2009-10-05 @ 17:43:38
URL: http://youdontexist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0