Onsdag 7.10

Vi var med skolan på skolbio på sf idag, det var hur dåligt som hellst! det började med att dom hedde på fel film, utan ljud. Sen när dom bytte till den rätta filmen funkade inte bilden eller ljudet och det tyo typ 40 min för dom att få igång bilden, då fick vi se filmen i kanske 15 min utan ljud och undertiden bjöd sf på popcorn till alla pågrund av felen. Sen slutade det med att vi fick gå efter en timmes väntan, om inte längre för att dom fick aldrig igång ljudet.

Sen efter det gick jag på stan ett tag i blåsiga umeå, satan villken motvind det var när jag cyklade hem från stan! önskade för stunden att jag hade bott på berghem.

Ååå, blåsväder, men som tur är att jag har medvind nu ikv när jag ska till teg! WOHO! Kan glida hela vägen, slipper trampa! YEYEYEEY

Idag har mamma köpt hårfärg, det blir så kul att prova en ny färg. Jag måste bara påminna er om att jag är hur serriös som hellst när det gäller att bli platinablond.

Är inte jag nya blondinen?

jag fick ett litet läppglans av mamma idag åxå såhär ser det ut:



Det luktar smultron men är as gladdigt, man kan inte ta med fingret i burken för då är man klibbig i flera dagar typ haha! låter som att jag inte tvättar mig men det gör jag! Lovar att det sitter kvar endå! Därför ska man bara ha det på munnen, ingen annan stans!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

usch vad jobbigt, jag hoppas ni fick tillbaka pengarna eftersom att det inte funkade. Haha ja många vill de,t men dom kostar ju en hel del

2009-10-08 @ 12:03:00
URL: http://anwb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0