Söndag 4.10

Har ont i lederna, feber och mamma anar svinis. Sämst väder va det idag, vaknade typ klockan 8 och hade as ont i kroppen. Har inte gjort något alls nästan idag. Snart ska jag få ben och jerry :) wii, fick det igår med. Ibland är det bra att vara sjuk!

Jag har målat mina naglar lite kul idag, såhär ser dom ut:



Jag har också tagit bort allt från min bärbara dator, ska omformtatera den i veckan för den har blivit så seg!
jag vill verkligen ha en snabb dator! så det måste fixas så snabbt som möjligt.

I morgon ska jag till tandställnings gubben men vet ej om jag är så frisk att jag kan åka dit.
Vi ser ju det i morgon (hoppas jag får skjuta upp tandställningen ett tag)

Nä, när man är sjuk orkar man verkligen inte vara aktiv. så jag kommer inte skriva mer idag tror jag, men kanske kanske, hehe jag vet ju inte det än men jag gissar att jag kommer tillbrunga hela dagen i sängen som igår.

Det känns typ som att klockan är 8 :S jag har varit vaken så länge och börjar bli trött (pga feber)


Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

krya!

2009-10-04 @ 17:48:15
URL: http://sittingonthefloor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0