Tisdag 13.10

Nu har jag blonderat håret med detdär silver hårfärgen, det vart mkt bättre! Nu har jag hett massor av silverschampo i håret som en inpackning och hoppas på att det ska li vitt! :D

Jag älskar mina läsare, ni är det bästa som finns! Länka gärna bloggen till alla ni känner! ;)

Nu sitter jag här och tittar på mitt ben och jerry torn:


MMMMH!!! så goda :)

Nä jag ska sluta äta dom, jag tål ju faktiskt inte mjölk. Så varje tugga är en plåga för magen, men det är endå värt det. Som tur är han jag inte ätit domdär själv utan har delat dom med älskling, bönan och så.

ÅÅH jag vill så jättemkt ha vitt hår, ska endå färga det mörkbrunt efter jag är färdig och haft vitt ett tag. Men de e så gult! jag har den perfecta bilden i huvet om hur det ska bli men de blir inte så :O

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: INTE SIRI I ALLA FALL

ritch bitch dom där kostar fan 50 svenska riksdaler!!!

2009-10-16 @ 18:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0