Tisdag 20.10

Jag har kommit på att det snart är jul! omg!!!
Var på stan igår och då råkade jag gå förbi en julkalender, det ser ut typ som en chokladkalender men den innehåller smink iställer för choklad, denna söta lilla super jul kalender kostar bara 299, endå ett okej pris. Det enda felet är att man ser ju inte vad det är för smink där i, tänk om det är as dålig kvalitet och fula färger? Sämst endå. Fas man kan ju inte veta vad det är där i, då blir det ju ingen överraskning.
Jag skulle endå vilja ha en sån men, jag tänker absolut inte köpa den. Hoppas jag får en av mamma istället för dom vanliga chokladkalendrarna hon brukar köpa.



Igår beställde jag hörlurar!!


Jag hoppas dom är sköna, men det lär dom va! ååh jag längtar tills dom kommer, verkligen!

Idag ska jag på stan med bönan, kanke videobloggar ikv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0