Torsdag 1.10

Idag har jag haft en mkt bättre gjord rosett, igår var ju första gången jag gjorde en, men idag såg det ut såhär:


Jävligt många blickar fick jag idag på skolan, jag och olli gick från matsalen till s6 och räknade hur många som stirrade på håret, hahah de va så jävla kul! Man såg folk gå förbi och typ att deras blick fastnade på mitt hår HAHAHA, det var hur kul som hellst, fan va fula alla är när dom glor!

Det var hamburgare idag också, tur att jag är -mjölk för då får jag gå i en mycket kortare kö och det gjorde att jag tjänade ca 15-20 min på att stå i kö. Eftersom vi har väldigt kort lunchrast idag var det tur!

Dom har roliga drickesautomater på skolan, varje gång man ska köpa en cola skrattar jag! det är awsome, fick en cola idag WIIE :)

Jag har städat rummet idag, och hallen och toan här uppe, fan va snyggt det blev nu!
Toan är nyrenoverad, jag orkade inte med den gamla, den var vit med ett vitt skåp och typ blå båtar i en bord runt hela. Nu är toan så mkt snyggare, jag fick välja färger och hur den skulle se ut sen fixade mamma!

Såhär ser det ut:

Det är två bruna väggar och en guldig

får inte glömma bladguldet på toapappers hållaren

Den snygga lampan, Man ser dock att toan inte är helt färdig där listen är ser man massa färg som e ful, där ska det sitta en vit list om är ca 5cm bred.

Nu ska jag fortsätta äta på min glass :)

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Elvira

Vilket fint badrum :)

Sv: Tyvärr är skorna en ganska exakt 37:a, men kan tipsa om att det möjligtvis kanske kan finnas på Tradera, där jag hittade dem.

Kram

2009-10-01 @ 22:32:29
URL: http://tinytiger.blogg.se/
Postat av: Elvira

Det finns fina halsdukar på lindex, de är finns i vit, grå osv. Om du är ute efter någon färg kan du titta på H&M, divided har halsdukar i starka färger

2009-10-02 @ 19:15:29
URL: http://tinytiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0