Fredag 18.9

Nu sitter jag här, har ätit ostkrokar och druckit cola för jag är sjuk. Rolig fredagkävll!! Ah, men de blir bättre hoppas jag.

Jag har en blåsa i munnen som gör jätte ont. Men den kommer försvinna om någon dag så det ser jag fram emot. Daniella tycker att jag inte borde blogga, men jag gör det endå.

Asså jag måste berätta om en sak. En dag när var ute och gick så träffade jag daniella. Sen dess har vi typ vart med varran hela tiden! OMG ;)
Vi är SÅÅ inne. Vi är jämt ute och shoppar och fikar! Jag kommer lägga upp bilder sen och förmodligen kommer jag skriva mer om våra shopping/fika stunder!

Ha det bra! (L)

Kommentarer
Postat av: hej

Ah nu ser man ju vad sjukdom + dator leder till....BLOgGGGggggggggggggggggGGG

2009-09-18 @ 23:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0