Lördag 19.9

Nu är det lite senare på kvällen, tll middag åt jag hem lagade laxburgare oxh pommes! MMHH!!
Jag har också läst lite i en bok som vi har som läxa på engelska b. Hothouse flower heter den och handlar om en tjej som bor i en "perfekt" familj. Sen bryter hon benet och blir drogad på sjukhuset och drömmer massa komntiga saker.. Ja är på kapitel 5 nu men dom är ganska korta

Jag måste va helt serriös med en sak.. jag håller verkligen på att dö här hemma, att vara sjuk länge är inte alls kul. Nu har ja legar hemma sen i onsdags och hostat och snorat och ätit massor av halstabletter och druckit cola. NU ÄR JAG LESS!

När jag blir frisk ska jag och Daniella åka på bio, jag minns tyvär inte villken film vi skulle se men den verkar spännande! Jag kan skriva vad filmen heter senare när jag kommer ihåg :) Jag är iallafall jätte taggad på att fara påbio! :) Mhhh, popcorn och ännu mer cola.. fan asså jag har fan druckigt 2 liter idag. Fast Peter säger att man blir frick om man dricker mycker cola när man är sjuk så jag hoppas på att bli frisk.

Nu sitter jag här i min lillebrors rum så lat är jag, hans dator var på och han är inte hemma så jag gick hit. Jag orkar inte starta min egna, men det är kanske för att jag är sjuk... eller nått.

Jag har spelat wow idag, 3 timmar och jag levlade bara 2... nu är jag på level 11 om ni undra! WIIE :)

Nu ska jag hämta mer cola och slå på någon bra film något förslag?

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Deru...

Se på Ski school! ;)

2009-09-19 @ 19:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0