Lördag 19.9

God morgon! Jag har jätte ont i munnen idag åxå.... kan någon ge mig smärtstillande? Kim?
Idag vet jag inte vad jag ska göra, jag är fortfarande sjuk så det blir vell att se film och dricka cola. Peter köte as mycket cola igår så jag kan dricka hur mycket jag vill! haha!!

Jag önskar att jag hade orkat gå till ica för jag är hur sugen som hellst på glass, på ben&jerry glass!

Igår spelade jag WOW första gången i mitt liv typ! HAHA :) Jag är en trolleri tjej med hästfötter och hor nå sånt. Det var faktiskt kul Blizzard gör fan dom bästa spelen!

Det verkar som om det blir bra väder idag så det skulle vara en perfect dag för fest, och som vanligt är det fest idag men jag är ju sjuk så jag kan inte fara nån stans om jag inte plötsligt blir frisk på typ nån timme! Tyvär är chansen väldigt liten att något sånt mirakel skulle inträffa men men.. man kan ju hoppas.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0