Söndag 20.9

Jag har inte hunnit göra så mycket änn, men jag har mycket framför mig sm jag måste göra. Jag måste åka till min mormor och lite sånna saker men jag vet inte om jag orkar! JAG ÄR SJUUK.
Det bästa skulle vara om jag kunde ligga hemma och bara ta det lungt men så kommer det nog inte bli, jag vill bli frisk med det går så seegt!

I morgon är det skola och jag orkar inte missa mera men jag känner endå att jag inte kommer orka åka dit med all hosta. Det är inte ofta jag är sjuk, det varanske ett år sen sist eller något och nu när jag väl har blivit sjuk så verkar det aldrig vilja gå över! BLÄ!

Kan någon säga hur jag kan bli frisk? Inget verkar funka.. svinsjuk... haha..

J skulle behöva hjälp av någon i wow, för annars kan jag inte klara en sak... jag dör hela tiden på samma ställe och börjar bli ganska less på det!

men men, jag skriver senare när jag har något att säga för just nu har jag inte hunnit göra så mycket.

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0