Torsdag 24.9



Sådär vart dom, målade först rosa manikyr sen kletade jag på akryl och hedde på några diamanter :D
kommer sitta länge och bra och plus att eftersom jag inte har någon "lösnagel" är det nästan omöjligt att det låssnar. Om man har långa kan dom brytas och så men nu har jag bara mina vanliga naglar :)

btw, Tack för en trevlig stund efterskolan ida :)

Jag har hunnit göra as många saker idag, städa, tvätta fönster, grävt massa sand till don, packat och gjort naglar... jag är as snabb idag!

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Dom var snygga :) jag har inte riktigt fått dom så snygga än. men jag jobbar på det :)

2009-09-25 @ 17:07:12
URL: http://elliiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0