Onsdag 17.3

JAG BLIR GALEN!? kan någon hjälpa mig med min bloggdesign? haha :(
Orkar inte ha en as ful blogg... :/

Skola idag, ja vad ska man säga om det... vi lekte tysta leen och byggde ett pussel... ochså var det nån dryg föreläsare som snackade om ekonomi i 123 år...

Dagens Hiss går till kajsa för att hon tog med kakor till skolan idag. Mycket goda och det var verkligen en sak som man behövde denna dryga dag.

Dagens Diss går till Maja eftesom hon är så himmla kaxig hela tiden. Hon sa att hon skulle baka idag, så jag hoppas verkligen att hon uppdaterar det i bloggen. Gillade hennes senaste bakning med bloggen välldigt mycet. Då kan jag ha roligt och glömma att hon kaxat. Maja... allt hänger på det nu asså.

Jag ska nu vänta på att någon an rädda min blogg.. den är så jävla ful....


Kommentarer
Postat av: BÄSTA MAJA

HAHA åh... hur ska jag hinna baka? Jag ska försöka så gott jag kan. Har du tur kanske du får dig en bolle imorgon

2010-03-17 @ 17:55:16
Postat av: linnéa

jag kan hjälpa dig med bloggen:) men beror på hur du vill ha den:)

2010-03-17 @ 18:45:55
URL: http://linneaperssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0