Onsdag 17.3

Nu har jag äntligen blivit friskt! Woho!!!

Tyvärr så betyder frisk att man måste gå upp tidigt och gå till skolan varje dag, det känns ju mindre kul..

Jag råkade ha otur med in mascara idag, råkade trycka in den i ögat typ 3 gånger så att det började svida och allt smink rann iväg. Va tvungen att tvätta bort de å börja om igen... Fan villken dryg början på en dag..

Hursomhellst så är det fika idag, hörde att mina kära vänner skulle baka.

Har hunnit bytt lampor åt in stora sköldpadda också haha.. såhär på morgonen.



Så nu är hon glad.

Nu måste jag skynda mig för jag måste snart till skolan, :O


Kommentarer
Postat av: ballen_93

skynda skynda kom inte försent till skolan :O

FAAAAAAAAAAN dryg dag :( helvetes fan.............



Kul att du e frisk nu=D

MVH

2010-03-17 @ 18:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0