Tisdag 16.3

OKEJ! nu är det frammröstat...jag måste heltenkelt fortsätta med bloggen.

Men nu ska jag vara mer serriös än någonsin! AKTA!

Jag kan börja med att min älskling fyller 21år idag, och det är ju lite roligt. Tyvärr så har jag inte köpt någon present än... och har inte riktigt råd.

MEN DET ÄR VELL TANKEN SOM RÄKNAS?

nä men han ska få nått sen, typ nästa månad.


OKEJ! nu har jag också varit sjuk hela jävla lovet och äntligen är jag frisk.. Woho skola!!

Devins nya låt, Gillar jag skarpt.

I morgon ska jag berätta något kul. ett skämtkanske eller något serriöst... Det blir vell spännande att se vad det blir.



Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer
Postat av: MAJAMA

VÄLKOMMEN TILLBAKA, vi har saknat dig här i bloggvärlden gummizzzzz Kom till skolan imorgon! Kajsa och sara bakar HIHIHI

2010-03-16 @ 20:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0