Torsdag 18.3

JA MÅ HAN LEVA!
JA MÅ HAN LEVA!
JA MÅ HAN LEVA UT I HUNDRADE ÅR!
JA VISST SKA HAN LEVA!
JAG VISST SKA HAN LEVA!
JA VISST SA HAN LEVA UT I HUNDRADE ÅR!

ETT FYRFALLIGT LEVE, HIPP HIPP HURRA! HURRA! HURRA! HURRA!

Grattis!

Idag fyller nämmlingen donatello 1år!



Nu är min lilla gubbe stor :)

Så för att fira ska både han och z-ro få extragod sallad! och senare, typ när jag har pengar ska han få en skate ramp.  Han älskar att åka rutchelkala, så han kommer få så himmla roligt med den!


Morgonens Hiss går till Maja För att hon la upp ett fint kollage med bilder på oss två i sin blogg, haha. Istället för att baka.. men endå. Det kan endå lösa hela problemet. Jag dör, hahah... Det är verkligen ett random kollage, varför gör vi konstiga saker maja?



Här är det underbara kollaget. HAHA!!!

Morgonens Diss går direkt till min asdryga väckarklocka! ÅÅH jag ville verkligen aldrig kliva upp i morse, aldriiig..
Men efter en timmes snooze så upptäcte jag att min skola börjar om , ja typ en halvtimme eller.. :S
Jag är helt nyvaken nu, hungrig och orkar verkligen inte göra något. Och på allt dethär så har jag engelska nu på morgonen..

Skriver l8er


Kommentarer
Postat av: Daniella, Louise & Sandra

sv; oj då hoppas du hittar, lycka till :D joo allt är kanon :D

2010-03-18 @ 09:10:11
URL: http://wildeye.blogg.se/
Postat av: Ddddddda

haha! Jag gjorde precis samma sak imorse. Eller, jag snoozade inte en timme utan stängde bara av alarmet och vaknade efter en timme, puh trodde jag försovit mig.. så hade också en halvtimme på mig haha

2010-03-18 @ 19:22:46
URL: http://sittingonthefloor.blogg.se/
Postat av: Diddan

Hahah din var liiiite snyggare än min. Kanske ska orka fixa min när jag ser hur snygg man kan göra det :D

2010-05-21 @ 09:37:16
URL: http://magiskspegel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0